פוטותרפיה – כל מה שחשוב לדעת

 

טיפול פוטותרפיה הינו טיפול באור אולטרה סגול. שיטה זו הינה שיטה יעילה לטיפול במחלות עור כגון פסוריאזיס אקנה וכדומה. שיטה זו בעלת הצלחה בקרב המטופלים זהו טיפול שאינו תרופתי ונשען על כוחו של האור לרפא את הנגע. לעיתים משלבים אותו עם משחות. במאמר זה ננסה לספק תשובות בנוגע לפוטורפיה וכל מה שחשוב לדעת.

כמה סוגי פוטותרפיה קיימים ומה חשוב לדעת?

קיימים שלושה סוגי טיפולים של טיפול בעור על ידי אור אולטרה סגול הנקרא טיפול פוטותרפיה:

  1. טיפול בגלי אור ארוכים
  2. טיפול בגלי אור בינוניים
  3. טיפול בגלי אור קצרים

אורכי הגל השונים בטיפול משפיעים על עוצמת הטיפול ועומקו. טיפול בגלים ארוכים יעבוד על שכבות עמוקות יותר ויטפל בבעיות עור עם נגעים עמוקים. טיפול בגלים קצרים יטפל בבעיות שטחיות על גבי העור.

להבדיל מטיפולים תרופתיים אשר מחדירים לגוף האדם כמות לא מבוטלת של כימיקליים וחומרים שעלולים להיות רעילים, הטיפול באור טבעי יותר ומדמה את החשיפה לשמש. הטיפול ברוב המקרים יעיל ביותר ובדרך כלל אינו מלווה בתופעות לוואי.

מחלות עור

עלולות להפריע בדימוי העצמי של המטופל אשר לעיתים חש בושה או אי נחת בשל הבעיה אשר בגופו. בעיות עור בדרך כלל אינן קלות לטיפול והמטופלים חשים אי נחת בהקשר לאורך הממושך של הטיפול, לעיתים ללא תוצאות משמעותיות. ישנם טיפולים אשר גורמים לתופעות לוואי מאד לא נעימות עד שהמטופלים זונחים את הטיפול המוצע בעוגמת נפש.

גאיה מדיקל – מכון פוטותרפיה בביתכם הינו טיפול המביא לתוצאות יחסית מהירות ומהר מאד ניתן להבחין בשיפור שחל אצל המטופלים. התורם בבניית הבטחון העצמי ומעלה את רמת שביעות הרצון וגם השמחה אצל מטופלים אשר סיימו טיפול מוצלח והצליחו למגר לגמרי או למזער באופן ניכר את התופעות הלא רצויות בעור.

טיפולים באור אולטרה סגול מוכרים ברוב המקרים על ידי קופות החולים ונמצאים בסל התרופות, דבר המאפשר לאוכלוסייה גדולה יותר להיחשף לטיפול ולהיות זכאים לו. אנו ממליצים לבדוק בהקדם פרטים ולנסות לפחות טיפול אחד או סדרת טיפולים על מנת לטפל בבעיה. לשיחת ייעוץ והכוונה ולפרטים נוספים לחצו כאן:

יש לנו ניסיון ארוך שנים בטיפולים

בבעיות עור מסוגים שונים ורשומות לנו לא מעט הצלחות בתחום. נשמח לסייע, להקשיב, לייעץ על דרכי הטיפול אשר יותאמו באופן מדויק, אחראי ומקצועי במיוחד בשבילכם. אנו עושים את עבודתנו בנאמנות ומחויבות ורואים בכך עבודה חיונית וחשובה להביא מזור והקלה רבה למטופלינו. שביעות הרצון שלכם היא הצלחה שלנו.

על מנת להתרשם ולקרוא פרטים נוספים על סוגי פוטותרפיה וכל מה שחשוב לדעת על תחום טיפולי ויעיל זה, אתם מוזמנים להיכנס לכאן:     ולהרחיב את ידיעותיכם. זה חשוב וכדאי למהר ולקבל טיפול שבאמת יעזור לכם. אנחנו בשבילכם ולמענכם.