תחביבי ספורט אקסטרים שאולי לא הכרתם

על מנת לארגן יום גיבוש חוויתי יהיה עליכם לחשוב מחוץ לקופסא. לנסות למצוא כל מיני פעילויות שיכולות לקחת את המפגש אל המקום שבו תרצו שהוא יהיה. נדגיש כי לא כל פעילות מתאימה לכל אחד, ולכן ישנו צורך למצוא את הפעילות האולטימטיבית עבורכם. לפני שאתם מתחילים לבחון פעילויות שונות, אנו רוצים להמליץ לכם על כמה פעילויות ספורט מגבשות. כאלה שיכולות לקחת את יום הגיבוש ולגרום לו להוציא את מירב התועלת בהיבט שלכם.

 

למה דווקא תחביבי ספורט אקסטרים?

זה נכון שלא כולם אוהבים פעילויות אקסטרים, אך עדיין הן הפעילויות הכי מגבשות שיש. בהשוואה לכל פעילות אחרת, אפשר להגיד כי הפעילות הזאת תעשה את העבודה. לכן אם החלטתם לקחת את העובדים או את בני המשפחה ליום גיבוש חוויתי, מוטב כי תתאימו את הפעילות. אחרי שתתאימו את הפעילות, תוכלו למצוא את עצמכם יוצאים עם ידכם על העליונה. המטרה שאותה הצבתם לעצמכם להשיג במסגרת הפעילות תהיה פתאום ברת השגה.

קיר טיפוס

בשנים האחרונות אנו רואים כי קירות הטיפוס הפכו להיות מאוד פופולריים. זה נכון שהקירות הללו קיימים בחיינו לא מעט זמן, אך המודעות אליהם הגיעה בתקופה האחרונה. אם מתחשק לכם לחשוב על פעילות ספורט חווייתית זוהי בהחלט יכולה להיות הבחירה שלכם. כל מי שעולה על קיר טיפוס מבין מיד על מה מדובר. זוהי לא עוד סתם פעילות גיבוש, זוהי פעילות שמצריכה לא מעט. פתאום עבודת הצוות מקבלת מקום של כבוד ומאפשרת לכם להוציא את הכי טוב מהפעילות שאותה בחרתם. לא בוחרים סתם פעילות עבור יום גיבוש חוויתי.

מירוץ מכוניות

יש כאלה שמכירים מירוץ מכוניות רק דרך משחקי המחשב. אז למה שלא תיקחו את המירוצים אל תוך החיים שלכם ואל הפעילויות שאותן תרצו לעשות? המירוץ יאפשר לכל אחד מהמתחרים להביא את היצר התחרותי שלו לידיי ביטוי. בנוסף לכך תהיה לכל אחד הזדמנות לנסוע על רכב מיוחד, כזה שלא פוגשים בכל יום. פתאום הפעילות החווייתית תהפוך להיות כזאת שלא תוכלו לשכוח אותה כל כך מהר. אם כבר בחרתם פעילות גיבוש, מוטב כי היא תהיה כזאת שמתאימה לכולם. אין סיבה שלא תעשו מירוץ מכוניות אפילו אם אתם פחות אוהבים אקסטרים. אין כאן אלמנט של גובה או עוד אלמנטים אחרים.

טיול רייזרים וטיולי ג'יפים

עוד אפשרות מעולה שיכולה להיות על הפרק היא טיול רייזרים וטיולי ג'יפים. האפשרות הזאת שכיחה מאוד בקרב עסקים וחברות שמנסים לחשוב על האפשרות המושלמת. קבוצה של 2-4 אנשים יכולה לעלות על ג'יפ או על רייזר, ולצאת לחוויה עוצרת נשימה. אוטומטית כל מי שנוסע ביחד בג'יפ או ברייזר צובר לעצמו כל מיני חוויות משותפות שניתן יהיה לחלוק אותן אחר כך. טיול רייזרים וטיולי ג'יפים מתאים לקבוצות שונות, וגם כאן האקסטרים לא חייב להיות בשיאו.

פעילות סנפלינג או גלישת מצוקים

 

הגובה לא מפחיד אתכם? תוכלו לחשוב על כל מיני פעילות ספורט אקסטרים שיהיה שווה מאוד לעשות אותן. אחת מהפעילויות שאנו יכולים להמליץ לכם עליה בחום היא סנפלינג / גלישת מצוקים. מדובר על פעילות שלא מתאימה לכל אחד, אך מי שמוכן לבצע אותה זוכה בחוויה בלתי נשכחת. ראשית הנוף שנשקף מכל צוק בארץ יכול להיות נוף מדהים, כזה שלא תראו באף מקום אחר. בנוסף החוויה של הגלישה מהצוק היא חוויה שקשה מאוד להסביר אותה במילים. שווה לכם לשריין לעצמכם את הפעילות הזאת כל עוד אינכם חוששים מגובה.

 
קרדיט תמונה: freepik