על הקשר בין פעילות גופנית לכושר המיני

 

אצל בני אדם, גברים ונשים, המיניות מהווה חלק משמעותי מהבריאות הנפשית והפיזיולוגית. במאמר זה נבחן – האם יש קשר בין פעילות גופנית לתשוקה מינית ולמערכת הרבייה? במשך שנים הנושא נידון על ידי מדענים ואנשים "רגילים" שניסו לרדת לשורש העניין…

סיבות שיכולות להוריד לכם את החשק המיני

האמת היא שפעילות גופנית אכן משתלמת לשיפור חיי המין בכל גיל. בנוסף, כאשר אנשים חשים ירידה בחשק המיני או סובלים מבעיות בקיום יחסי מין, מאוד נדיר שיחשבו שיש לכך קשר לתזונה. בפועל, קיים קשר משמעותי בין תזונה וסקס -תזונה משפיעה כמעט על כל אספק בגוף שלנו, כך שלא מפתיע שהיא קשורה גם לחשק המיני שלנו. כמו כן, למשקל הגוף כשלעצמו, ישנה השפעה ביולוגית על החשק המיני, שכן לתאי השומן יש יכולת לשנות את המאזן ההורמונלי בגוף. אם אתם מוצאים את עצמכם אוכלים מאכלים לא בריאים כדאי שתדעו שאתם לא רק במסלול של השמנה. עודף קלורי מוביל בסופו של דבר לירידה בביצועי הלב וכלי הדם – גורם נוסף שעלול להביא לירידה בחשק ובתפקוד המיני שלכם. גם מבחינה רגשית, עודף משקל מהווה בעיה כי הוא נוטה לפגוע בדימוי העצמי, דבר הגורם לדיכוי החשק המיני.

כך תורמת פעילות גופנית לתפקוד המיני

מתברר כי ככל שאישה או גבר נהנים מרמת תפקוד גופני גבוהה יותר, כך פוטנציאלית תהיה השפעה טובה יותר על התפקוד המיני שלהם במינון, בהורמונים ולא פחות חשוב – באיכות חיי המין. אם אתם סובלים מבעיות בתפקוד המיני יתכן מאוד שניתן לראות בכך סימן אזהרה בריאותי, שכן במקרים רבים סימפטומים אלו קשורים לבעיות לב. התסמינים יכולים להופיע בכל שלב אולם מספר גורמים נמצאו כקשורים וייתכן עלולים להשפיע על הופעת התסמינים. על פי המחקרים בנושא נראה כי בין הגורמים המובילים לתפקוד מיני לקוי ניתן למצוא מצבים של השמנה, חוסר בפעילות גופנית, הפרעות מטבוליות, לחץ דם גבוה, טרשת עורקים ומחלות לב ריאה.

איך זה שפעילים ספורטיבית זוכים בסקס טוב יותר?

אם כך, פעילות גופנית סדירה, תזונה מאוזנת ובריאה – כל אלו תורמים להגברת החשק המיני. בנוסף, ככל שאנו חטובים יותר ומבלים יותר זמן בחדר כושר (או כל פעילות גופנית המועדפת עליכם), כך אנחנו מרגישים יותר נחשקים ומיניים. בכל גיל, פעילות גופנית טומנת בחובה יתרונות משמעותיים, אז אם טרם התחלתם להתאמן – אולי שיפור בתפקוד המיני תהווה סיבה משכנעת דיה.

מחקרים על סקס שלא הכרתם

בכל המחקרים המדעיים שנערכו בנושא נמצא קשר ישיר בין פעילות גופנית לבין תפקוד מיני טוב, כך שאנשים ששומרים על כושר גופני הם גם אלו שיתפקדו טוב יותר בעת קיום סקס עם הפרטנרים שלהם. במחקרים אלו נמצא למשל כי גברים שדיווחו על כך שהם מתאמנים באופן קבוע ולעיתים קרובות הציגו כישורים מיניים גבוהים יותר.

בקרב גברים בכל גיל, נמצא כי בעיית המין השכיחה ביותר היא הפרעה בזיקפה. מדובר על חוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה מלאה לאורך זמן כפי שדרוש לקיום יחסי מין תקינים. במחקר שפורסם בשנת 2004 בכתב העת של איגוד הרפואה האמריקנית נמצא כי דיאטה דלת קלוריות יחד עם פעילות ספורטיבית קבועה הביאו לשיפור ביכולתם המינית של אנשים בעלי עודף משקל קיצוני.

לסיכום, חשוב לזכור שהגוף זו מערכת אחת גדולה, ולמעשה באמת מכונה מופלאה אשר כדאי לתחזק באופן שוטף על מנת להפיק ממנה את המירב.

המאמר באדיבות קמגרה ישראל המשווקת תכשירים לשיפור האון הגברי:

https://www.xn--6dbe2a9ah.com/