נעלי ספורט – רוצו על זה

בבואכם לרכוש זוג נעלי ספורט לגברים, אתם יכולים למצוא את עצמכם בלבטים קשים מנשוא. לא קל לבחור זוג נעליים שיתאימו למה שאתם באמת צריכים. היכנסו לכל חנות ריצה מקומית ותתמודדו מול אינספור שאלות והתלבטויות אל מול קיר צבעוני שמכיל עשרות זוגות נעליים. מכירים את זה? האפשרויות רבות מדי, ורק כדי לסבך את העניינים עוד יותר, לא כל נעל שקורצת לכם בהכרח מתאימה לכם. כל זוג שתבחר חייב להתאים כראוי בצורה מושלמת, החל מהעקב ועד הבוהן, וכמובן להרגיש לכם בנוח עם אופן צעדי הריצה הרגילים והספורטיביים האישיים שלכם.

 

לקנות באינטרנט או בחנות – זו השאלה

רכישה של זוג נעלי ספורט באינטרנט או בחנות זה עניין ראשון שבא מול עיניכם. יש המון יתרונות לרכישה דרך האינטרנט, כמו למשל נושא המחיר או האופציות הרבות יותר, אמנם החיסרון המרכזי הוא שאתם לא רואים את זה מול העיניים, או יותר נכון – על הרגליים. אל תקנו חתול בשק, חשוב למדוד את הדגם שאתם רוצים לרכוש טרם תמסרו את פרטי כרטיס האשראי.

 

להבין את האנטומיה של הרגל שלכם

כאשר בוחרים נעלי ספורט לגברים, החשיבה צריכה להיות יותר מווית אנטומית. כדי שהנעל תהיה מושלמת עליכם, עזבו אתכם כרגע המותג, הצבע או המחיר – קחו בחשבון בראש ובראשונה את הבריאות שלכם. אחרי הכל, לא סתם אתם בוחרים לקנות נעלי ספורט לפעילויות הספורטיביות שלכם, ולא משתמשים בנעליים הרגילות, נכון? בזמן פעילות ספורטיבית הרגל שלנו נעה בצורה אחרת. הצעדים אחרים, עצימות השפשופים והחיכוכים של הרגל בתוך הנעל ועל האדמה שונים בתכלית. בחירה לא נכונה של נעל עלולה להוביל לפציעות, דימומים, שפשופים ואפילו עיוות במבנה הרגל. לכן חשוב מאוד למדוד את הנעל המתאימה לכם ביותר וללכת איתה קצת לפני שאתם עושים את הצעד הבא.

 

בחירת סוג הנעל בהתאם לסוג הספורט

גברים אוהבים להתעמל ולעסוק בסוגי ספורט שונים. הליכה, ריצה, כדורגל, כדורסל ומה לא? אלא שלא הרבה יודעים ולמעשה לכמה סגנונות של ענפים ספורטיביים מומלץ לרכוש זוגות נעליים מתאימות. יש נעליים שמיועדות לפעילויות כמו משחקי כדורגל ויש נעליים שמתאימות יותר לכדורסל. לכן שאלו את עצמכם מה השימוש העיקרי של הנעליים שלכם ובהתאם לכך תקנו. היינו אומרים לכם לרכוש זוג נעליים לכל סוג וענף של ספורט בו אתם עוסקים, אבל הדבר עלול להוביל להוצאה כספית עצומה למדי.

 

המידה צריכה להיות במידה – לא פחות ולא יותר

בררו לגבי המידה של הרגל שלכם. גם אם נעל היום יום שלכם גדולה או קטנה בחצי מידה לכאן או לכאן ואתם לא ממש שמים לזה חשיבות, בבחירה של נעל ספורט ישנה חשיבות קריטית לבחור נעליים במידה הכי מדויקת שלכם, לא פחות ולא יותר. כאמור, פעילויות ספורטיביות שונות מאלצות את הרגל שלנו לנוע בצורה שונה מהרגיל, שלא לדבר על עצימות התנועה, החיכוך, בלימת הזעזועים ועוד דברים שעלולים לפצוע את הרגל שלנו.

 

תמהרו לרוץ, אך אל תמהרו לקנות

מדדתם נעלי ספורט לגברים שמוצאות חן בעיניכם? אל תמהרו לקנות. תעמוד כמה דקות, תלכו איתן כמה דקות, ובמידת האפשר, כבר בתוך החנות – צאו לריצה קלה או קפיצות יחד איתן. נסו עד כמה שאפשר להתחקות אחר דפוס התנועה שלכם בזמן פעילות ספורטיבית וזאת על מנת לנבא איך הנעל שלכם תשב עליכם בזמן אותה פעילות בשטח.

 

קנו את הנעליים הכי טובות לרגל שלכם!

בחירה של נעלי ספורט הינה בחירה הרת גורל שיכולה להשפיע על זמן הפנאי שלכם לחוד או עם חברים. עשו השוואות בין נעלי ספורט לגברים שונות ותבחרו רק מה שעולה עליכם פיקס!

קרדיט תמונה: freepik