מנשא אופניים ל 3 זוגות – למה זה משתלם ואיך בוחרים מנשא בצורה נכונה

יותר ויותר אנשים רוכבים היום על אופניים, לא רק בתוך העיר בשביל להגיע מביתם אל מקום העבודה או אל המוסד בו הם לומדים, סידורים ודברים אחרים, אלא גם לצורך פעילות גופנית אשר מתבצעת בשטח או באזורים רחוקים ממקום מגוריהם.

אנחנו יכולים לפגוש אותם מוקדם בבוקר במהלך השבוע ובפרט בסופי שבוע, אז אפשר לראות קבוצות רכיבה שלמות רוכבות בכבישים, פארקים ובמסלולי רכיבה במקומות שונים בארץ. על מנת להגיע אל אותם מקומות ולרכב, יש צורך הרבה פעמים לנסוע ברכב. כך אפשר להגיע אל היעד ממנו רוצים להתחיל את המסלול ובו רוצים לסיים אותו. בדיוק בשביל זה, יש צורך לרכוש מנשא לאופניים.

הרבה פעמים עדיף לרכוש מנשא אופניים ל 3 זוגות ולא דווקא לזוג אחד או שניים. זה נכון בוודאי כשמדובר על זוגות שרוכבים ביחד, חברים אשר מסיעים רוכבים אחרים מהקבוצה או חברים שלהם, וכן זה יכול לשמש הורים שגם ילדיהם רוכבים. במקרה כזה, המנשא צריך להיות מסוגל להחזיק יותר מזוג אחד.

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מנשא לאופניים ל-3 זוגות. לכן אנחנו יכולים גם לדעת כיצד לבחור את המנשא הנכון עבורנו. לפני שנציג מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור, חשוב לציין כאן, שהמנשא אמור לשרת אותנו במשך תקופה ארוכה, בין אם זה ברכב עליו אנחנו בוחרים להתקין אותו ובין אם זה על רכבים אחרים בעתיד.

 

נקודות שחשוב לשים לב כשבוחרים מנשא לאופניים

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה המשקל שהוא יכול לשאת ועד כמה זה נוח להרכיב את האופניים עליו. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שיהיה לנו נוח להרכיב ולהוריד אותם בכל פעם כשנרצה.

שנית, עלינו לבחון איך בדיוק מתבצעת ההרכבה ועד כמה היא פשוטה. חשוב שלא נצטרך להתעסק עם זה הרבה זמן ונוכל לבצע את התהליך כמה שיותר מהר. בצורה כזו לא נבזבז זמן יקר ולא נסתבך עם זה יותר מדי.

שלישית, יש לבדוק עד כמה נוח לנהוג כאשר המתקן מורכב מאחור עם האופניים, האם יש לנו אפשרות להתקין עליו פנסים (או שיש עליו אמצעי תאורה) וכן אם יש על המתקן אפשרות להתקין מספר רישוי.

ארבע, מאחר ואנחנו נרצה להעביר את המתקן לרכב אחר, אז רצוי שנברר כיצד עושים זאת ועד כמה זה פשוט.

 

מה צריך לבדוק כשרוכשים מנשא אצל חברה מסוימת?

באופן טבעי, כשאנחנו רוכשים מנשא לאופניים מחברה כזו או אחרת, עלינו לבדוק שהיא מספקת לנו אחריות מלאה על המנשא ועל ההתקנה, וכן שאנחנו יכולים לקבל ממנה שירות אחרי התקנה במידה ויש צורך.

בכל מקרה, מוטב תמיד לקנות מנשא כזה אך ורק אצל חברות שמתמחות בנושא ויש לנו המלצות טובות עליהן.

 

קרדיט תמונה: freepik