כאבים בשכמות – איך ניתן להתמודד איתם?

כאבים בשכמות עלולים להגביל אתכם מלבצע פעולות שונות ומגוונות. השכמות הן החלק שמחבר את הגוף לכתפיים, משמעות הדבר היא שהן יהיו בתזוזה מרבית. בכל פעם שתרצו לבצע פעולה כזאת או אחרת יהיה עליכם להשתמש בשכמות. אז מה קורה כאשר מופיעים כאבים עזים באזור השכמות? חובה עליכם לנסות למצוא פתרונות שיפחיתו את עוצמת הכאב עד המינימום האפשרי. החלטנו לספק לכם כמה עצות חיונית להפחתת הכאבים בשכמות. גם אם מדובר על כאבים כרוניים שחוזרים פעם אחר פעם, תדעו שיש מה לעשות בנידון. אל תביאו את עצמכם למצב בו תשלימו עם המציאות הלא פשוטה הזאת. 

 

מנוחה עושה את העבודה

יכול להיות שכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לקחת פסק זמן לכמה ימים. ברגע שהשכמות נמצאות בתזוזה מתמדת הכאבים יכולים להפוך לכאבים בלתי נסבלים. מה שאמור להקל על הכאב זוהי מנוחה קלה מכל העבודות הסיזיפיות שאותן אתם עושים. המנוחה היא בהתאם ליכולת שלכם, לא חובה לפספס ימי עבודה כדי לנוח כמו שצריך. כל עוד העבודה לא דורשת מכם להזיז את השכמות בקביעות ניתן יהיה לבצע אותה גם בשלב הזה.

 

תעשו תרגילים לשכמות

כל איש מקצוע בתחום הספורט יכול להראות לכם מגוון רחב של תרגילים שנוגעים לשכמות. על מנת להפסיק את הכאבים יהיה עליכם לתרגל את אותם תרגילים שעושים את העבודה. אולי בהתחלה יהיה לכם קשה לבצע את התרגילים, אך עם הזמן הכאבים יתחילו להיעלם. תמצאו את עצמכם במציאות בה השכמות מתחילות להשתחרר, ותוכלו לבצע פעולות מגוונות. פעולות שעד לא מזמן היו נשמעות לכם כמו פעולות שהן בלתי אפשריות.

 

משככי כאבים להקלה מיידית 

הכאבים הם בלתי הגיוניים? אף אחד לא אמר שאתם צריכים לחכות שהם ייעלמו מעצמם. מה שתוכלו לעשות זה לקחת משככי כאבים שאמורים לתת הקלה מיידית לכאב. כיום ישנם משככי כאבים שמיועדים לכאבי שרירים, כאלה שיעשו את העבודה כמו שצריך. בהתאם לעוצמת הכאב, כך תוכלו לבחור את משככי הכאבים המתאימים לכם. ישנם כאלה שמתאימים לכאבים באזור השכמות ואחרים שמתאימים לאזורים אחרים בגוף. הכי חשוב שתיקחו את משככי הכאבים עוד לפני שהכאבים הופכים להיות כאבים שלא ניתן לסבול אותם.

 

פיזיותרפיה בהתאמה אישית

לצד כל הטיפים שהבאנו לכם כאן, הדרך הכי טובה להתמודד עם כאבים בשכמות תהיה פיזיותרפיה. במכון פיזיותרפיה ברעננה תוכלו לקבל טיפולים בהתאמה אישית אליכם. כל טיפול יהיה כזה שנועד לשחרר את השרירים התפוסים ולהקל על הכאבים שמטרידים אתכם. היתרון של טיפולים פיזיותרפיים הוא שהטיפול נוצר במיוחד בשבילכם בהתאם לתלונות שמגיעות מכם. אין סיבה שטיפול מהסוג הזה לא יביא אתכם בדיוק אל הנקודה הרצויה. הנקודה הרצויה תהיה להקל בהקדם האפשרי על הכאבים שמונעים מכם לבצע פעולות רבות.

קרדיט תמונה: freepik