טיפול בפטרת ציפורניים

ניתן לטפל בפטרת הציפורניים באמצעות תרופות מקומיות ובעל פה.

תרופות מקומיות זמינות בצורה של קרמים, משחות וקרמים. תרופות דרך הפה נרשמות למי שסובל מזיהומים כרוניים.

אנשים מסוימים עשויים שלא להיות מסוגלים לרפא את פטרת הציפורניים שלהם בעצמם והם עשויים להזדקק להתערבות רפואית כמו ניתוח או קריותרפיה.

המרכז לטיפול בפטרת הציפורניים

פטרת ציפורניים היא מצב שכיח הפוגע בציפורניים ובעור סביב הציפורן.

זה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו גנטיקה, סוכרת או פציעה.

הטיפול הנפוץ ביותר בפטרת ציפורניים הוא טיפולים מקומיים ללא מרשם רופא. חלק מהטיפולים הללו זמינים גם בצורת מרשם. טיפולים אלה פועלים על ידי הריגת הפטרייה והחזרת איזון ה-pH לעור סביב הציפורניים שלך.

פטרת ציפורניים היא זיהום עור שכיח, וניתן לטפל בה באמצעות תרופות OTC.

הזיהום נגרם על ידי פטרייה המשגשגת במקומות חמים ולחים כמו קפלי הציפורניים. הציפורן עשויה להתעבות או להשתבש ועשויות להיות בורות קטנים או סדקים על פני השטח שלה.

טיפול בפטרת ציפורניים כולל:

– השריית הציפורניים הנגועות במים עם תמיסה נגד פטריות

– מריחת תרופה מקומית OTC על הציפורניים הנגועות – נטילת תרופות נגד פטריות דרך הפה.

פטרת ציפורניים היא זיהום שיכול להיות קשה להיפטר ממנו.

זה נגרם על ידי פטרייה שחודרת לציפורן דרך חתכים קטנים או סדקים בציפורן, וצומחת מתחת לציפורן.

התסמין השכיח ביותר של פטרת ציפורניים הוא שינוי צבע צהבהב או חום בציפורניים, אשר מחמיר בהדרגה עם הזמן. תסמינים נוספים כוללים עיבוי ציפורניים והיפרדות מהעור שסביבן, הפחתה בצמיחת הציפורניים ודימום ללא כאבים כאשר חותכים את הציפורניים או מנקים מתחתיהן.

הטיפול במצב זה תלוי במידת חומרתו. במקרים קלים ניתן לטפל באמצעות משחות או קרמים מקומיים אשר מורחים על האזור הנגוע פעמיים ביום למשך שבועיים עד ארבעה שבועות. מקרים חמורים יותר עשויים לדרוש טיפול תרופתי דרך הפה כמו פלוקונאזול (D

פטרת ציפורניים היא בעיה שכיחה איתה מתמודדים אנשים רבים.

ניתן למצוא את הפטרייה בתוך ומתחת לציפורן, כמו גם על העור סביב הציפורן. הסוג הנפוץ ביותר של פטרת ציפורניים נקרא דרמטופיט, אותו ניתן לאסוף מהליכה יחפה באזורים נגועים בפטרת כמו מקלחות ציבוריות או חדרי הלבשה.

הטיפול בפטרת הציפורניים יהיה תלוי בחומרת הזיהום. ניתן לטפל בזיהומים קלים באמצעות משחות או משחות אנטי-פטרייתיות מקומיות ותרופות אנטי-פטרייתיות דרך הפה. זיהומים חמורים יותר עשויים לדרוש תרופות נגד פטריות דרך הפה והסרה של אזור העור הנגוע סביב הציפורן.

פטריות ציפורניים מדבקות מאוד, לכן חשוב לשמור על כפות הרגליים נקיות ויבשות כדי למנוע אותן

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח בציפורניים הנגרם על ידי סוגים שונים של פטריות.

הוא מאופיין בכתמים צהובים, חומים או לבנים מתחת לציפורן. כתמים אלו עלולים לגדול ולהתפשט לציפורניים אחרות אם לא יטופלו.

אפשרויות הטיפול בפטרת ציפורניים כוללות טיפולים מקומיים (למשל, לק, קרמים וקרמים) או תרופות דרך הפה (למשל, כדורים נגד פטריות). הטיפולים המקומיים פועלים על ידי מריחת תרופות על האזור הפגוע והעור שמסביב. התרופות דרך הפה פועלות על ידי הריגת הפטרייה שגורמת לזיהום בגוף שלך ולא רק על הציפורניים.

אפשרות הלק היא דיסקרטית יותר מאופציות אחרות אך היא עשויה להיות יקרה וגוזלת זמן למרוח כל יום או שבוע. אפשרות הקרם/תחליב היא זולה יותר מאשר