טיפול בהזעת יתר

הזעת יתר היא מצב בו האדם מזיע יתר על המידה.

זה יכול להיגרם על ידי מצב רפואי בסיסי או שזה יכול להיות תופעת לוואי של תרופות.

הטיפול בהזעת יתר משתנה בהתאם לגורם וחומרת ההזעה. הטיפולים הנפוצים ביותר הם אנטי-פרספירנטים, יונטופורזה, הזרקות בוטוקס וניתוחים.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת טיפול להזעת יתר כגון עלות, יעילות ותופעות לוואי.

הזעת יתר היא מצב הגורם להזעת יתר בכפות הידיים, הרגליים ובתי השחי.

הזעת יתר היא מצב הגורם להזעת יתר בכפות הידיים, הרגליים ובתי השחי. זה יכול להיות מביך עבור מי שסובל מזה ומפריע להם בחיי היום יום. ישנם טיפולים רבים להקלה על מצב זה אך אף אחד מהם אינו יעיל לחלוטין. עבור אנשים מסוימים, ניתוח עשוי להיות אופציה להפחתת הזעה אך הוא מלווה בסיכונים כמו צלקות או נזק עצבי.

אחד הטיפולים להזעת יתר הוא iontophoresis המשתמשת בזרמים חשמליים במתח נמוך כדי לסייע בהרחקת זיעה מהגוף דרך כרית אלקטרודה המונחת ישירות על העור. כרית האלקטרודה מספקת זרם חשמלי קטן שגורם לבלוטות הזיעה להתכווץ ומפחית את ייצור הזיעה באותם אזורים

הזעת יתר היא מצב רפואי הגורם לאדם להזיע יתר.

אפשרויות הטיפול בהזעת יתר תלויות בחומרת המצב ויכולות לכלול תרופות מקומיות, יונטופורזה, הזרקות בוטולינום טוקסין, ניתוח ופסיכותרפיה.

הזעת יתר היא מצב הגורם להזעת יתר והיא נגרמת לרוב מתפקוד לקוי של מערכת העצבים הסימפתטית.

הטיפול בהזעת יתר יכול להיות באמצעות תרופות, ניתוחים או שיטות אחרות.

הצעד הראשון לטיפול בהזעת יתר הוא לזהות את הסיבה ולאחר מכן לעבוד על פתרונה. אם לא ניתן לזהות או לטפל בגורם, אז ישנם טיפולים אחרים זמינים לניהול התסמינים.

הזעת יתר היא מצב רפואי הגורם לאנשים להזיע יתר על המידה.

ניתן לטפל בניתוח, תרופות או שילוב של שניהם. המרכז לטיפול בהזעת יתר

ניתוח: ניתוח להזעת יתר הוא הליך פולשני הדורש הרדמה כללית ואשפוז בבית חולים. המנתח מבצע חתך בבית השחי או באזור המפשעה וחותך את בלוטת הזיעה.

תרופות: תרופות נלקחות דרך הפה או מורחות על העור. הם פועלים על ידי חסימת ייצור הזיעה, מה שעוזר להפחית הזעה עבור אנשים עם הזעת יתר.

שילוב: לרוב מומלץ שילוב של ניתוח ורפואה למקרים חמורים של הזעת יתר שלא הגיבו לטיפול בתרופות בלבד.

הזעת יתר היא מצב בו הגוף מפריש זיעה יתרה.

הזעה היא תהליך טבעי שעוזר לקרר את הגוף. זה נגרם לרוב בגלל חרדה, פחד או סביבות חמות. הסוג הנפוץ ביותר של הזעת יתר נקרא הזעת יתר ראשונית, הפוגעת בכ-2% מהאוכלוסייה. הזעת יתר ראשונית יכולה להיות תורשתית או שהיא יכולה להיגרם על ידי מצב רפואי אחר כמו מחלת פרקינסון.

הטיפול בהזעת יתר ראשונית כולל טיפולי אנטי-פרספירנטים וטיפולי יונטופורזה (המשתמשים בחשמל להפחתת הזעה). אנטי-פרספירנטים זמינים ללא מרשם והם חוסמים את בלוטות הזיעה על ידי חסימת הנקבוביות שלהן עם מלחי אלומיניום או חומרים אחרים המכילים תחמוצת אלומיניום. טיפולי יונטופורזה כוללים זרם חשמלי שעובר