טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול בכאב כרוני, לרוב בגב ובצוואר.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול בכאב כרוני, לרוב בגב ובצוואר. הוא משמש גם לטיפול בכמה סוגים של אבנים בכליות ומחלות כלי דם. טיפול בגלי הלם משתמש בגלי קול כדי לשבור אבנים בכליות או חומרים מוצקים אחרים בתוך הגוף. ניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם לבד או עם טיפולים אחרים, כגון ליטוטרפסיה או הדמיית אולטרסאונד.

גלי הלם נוצרים על ידי מכשיר אלקטרוני ששולח פולסים של אנרגיית קול לתוך הגוף דרך מוליך המונח על העור. גלי הקול עוברים דרך רקמות וגורמים לכמויות קטנות של נזק לרקמות ליד המקום שבו הם נכנסים, אך לא מספיק כדי לגרום נזק כלשהו לרקמות בריאות במקומות אחרים בגוף. זה גורם לבועות מיקרוסקופיות סביב כל נקודת דופק

טיפול בגלי הלם הוא טיפול נפוץ לסוגים שונים של כאב.

זהו הליך המשתמש בגלי קול כדי לעורר ריפוי בגוף.

המרכז לטיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא הליך טיפולי המשתמש בגלי קול כדי ליצור רטט עז.

גלי הקול מועברים דרך העור, השרירים והעצם. רטט זה יוצר גל לחץ שיכול לעורר ריפוי של רקמה פצועה או שחרור של רקמת צלקת.

השימוש בטיפול בגלי הלם קיים כבר די הרבה זמן, אך רק בשנות ה-80 נעשה בו שימוש נרחב יותר כטיפול בדלקות כרוניות בגידים ובמצבי שריר-שלד אחרים.

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול רפואי המשתמש בגלי קול בעלי אנרגיה גבוהה כדי לרפא רקמות פגומות בגוף.

גלי הקול נוצרים על ידי זרם חשמלי ואז מופנים לתוך הגוף. כאשר הם באים במגע עם רקמה חיה, הם גורמים לעלייה פתאומית בלחץ, שעלולה לפרק את התאים החולים.

טיפול בגלי הלם קיים מאז תחילת שנות ה-1900 והוא שימש לטיפול במספר מצבים, כגון דלקת מפרקים ניוונית, כאבי גב תחתון כרוניים וגידולים סרטניים.

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה

המשתמשת בגלי קול לטיפול בכאב, דלקת ומצבים אחרים.

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי קול לטיפול בכאב, דלקת ומצבים אחרים. גלי הקול גורמים לרטט ברקמות שעוזר לפירוק רקמת צלקת ולעורר ריפוי. טיפול בגלי הלם משמש כבר שנים רבות כטיפול יעיל לכאבים כרוניים ודלקות פרקים.

טיפול בגלי הלם משמש כבר שנים רבות כטיפול יעיל לכאבים כרוניים ודלקות פרקים. זה נמצא גם מועיל בטיפול בדלקת כף הרגל (עקב כואב), מרפק טניס (מרפק כואב), אפיקונדיליטיס לרוחב (מרפק טניס), פציעות עצביות, פריצות דיסק, דלקת מפרקים ניוונית, גאוטי

טיפול בגלי הלם הוא הליך טיפולי המשתמש בגלי הלם כדי לעורר ריפוי ברקמות פגועות.

גלי הלם נוצרים על ידי דחף אקוסטי, המועבר דרך גביש פיזואלקטרי, ומועבר לרקמה המכוונת.

טיפול בגלי הלם משמש לסוגים רבים ושונים של פציעות והוא הוכח כיעיל בטיפול בהרבה סוגים שונים של כאב. ניתן להשתמש בטיפול בכל אזור בגוף שבו יש טראומה של שרירים או עצם. זה יכול לשמש גם על מפרקים שנפגעו מפציעה או מחלות ניווניות, כגון דלקת פרקים.

השימוש הנפוץ ביותר בטיפול בגלי הלם הוא לכאב כרוני הנגרם על ידי דלקת פרקים או בעיות מפרקים אחרות כגון תסמונת התעלה הקרפלית, דלקת גידים ובורסיטיס.