הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך של הסרת קעקועים על ידי פירוק חלקיקי הדיו לשברים קטנים. לאחר מכן, השברים מוסרים מהעור על ידי המערכת החיסונית של הגוף. תהליך זה מהיר, והוא לרוב ללא כאבים. אנרגיית הלייזר מפרקת את הפיגמנט בקעקוע לחלקיקים זעירים, הנספגים לאחר מכן על ידי המערכת החיסונית של הגוף.

תהליך הסרת הלייזר יכול להימשך עד שעה

אך הוא לוקח רק כחמש דקות עבור כל פגישה. זה אומר שתצטרך לעבור מפגשים רבים לפני שהקעקוע שלך הוסר לחלוטין. זהו תהליך חדש יחסית, והלייזרים המשמשים להליך זה עדיין אינם מאושרים על ידי ה-FDA. הלייזר מייצר קרן אור עזה העוברת דרך העור כדי לשבור את חלקיקי הדיו בפיגמנט. לאחר מכן הקרן מתחממת והורסת את החלקיקים הללו, מה שמשאיר אותם להסרה טבעית על ידי המערכת החיסונית של הגוף שלך. תהליך זה אינו כואב וניתן לעשות זאת בפגישה אחת בלבד, אך זה יכול לקחת בין 1-3 טיפולים לפני שתראה תוצאות. הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך של הסרת קעקוע מהעור בלייזר. התהליך מבוצע בדרך כלל על ידי רופאי עור או אנשי מקצוע רפואיים אחרים ואורך בין 10-30 דקות למפגש, תלוי עד כמה הקעקוע כהה ועבה. הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך של הסרת קעקועים באמצעות אור לייזר. זוהי הדרך הנפוצה והיעילה ביותר להסרת קעקועים. כאשר משתמשים בלייזרים להסרת קעקועים, הם מפרקים את הפיגמנט בקעקוע לחלקיקים זעירים שניתן להסיר על ידי המערכת החיסונית של הגוף שלך לאורך זמן. הלייזר עובר דרך אזור ברור של העור ומכוון לאזורים בעלי צבע, אותם הוא מפרק לחלקיקים קטנים יותר. חלקיקי הדיו נספגים לאחר מכן על ידי המערכת החיסונית של הגוף שלך, אשר נושאת אותם משם לסילוקם דרך בלוטות הלימפה או הכליות שלך. למידע נוסף כנסו לאתר: המרכז לטיפולי הסרת קעקועים בלייזר.

הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך של הסרת הדיו מהעור

הלייזר משמש כדי לשבור את הדיו ולהרוס אותו כדי שהגוף יוכל להיפטר ממנו באופן טבעי. הלייזר פועל על ידי מיקוד של צבעי אור ספציפיים לצבעים ספציפיים בדיו, מה שמפרק וממיס אותם. זה מוביל לירידה בגודל ובכהות של הקעקועים לאורך זמן. התהליך עצמו יכול להשתנות בהתאם לכמה כהה הקעקוע שלך, כמה עבה העור שלך, כמה טיפולים עברת וכו', אבל בדרך כלל נמשך בין 20-30 דקות לכל פגישת טיפול. כמה שבועות לאחר כל פגישת טיפול, אתה עשוי להבחין בכמה דהייה ואפילו בעור מתקלף או מתקלף כאשר הגוף שלך ממשיך לעבוד על סילוק כל הדיו הזה! הסרת קעקועים בלייזר היא הליך שמסיר קעקועים על ידי פירוק חלקיקי הדיו בפיגמנט הקעקוע. במהלך הסרת קעקועים בלייזר, קרן לייזר ממוקדת באזור המקועקע ועוברת דרך העור כדי לפרק את חלקיקי הדיו. לאחר מכן, חלקיקי הדיו מוסרים מגופך באופן טבעי על ידי המערכת החיסונית שלך. ההליך יכול להימשך בין 15 דקות לשעה, תלוי בגודל ומספר הקעקועים. הסרת קעקועים בלייזר היא תהליך שמסיר קעקועים מהעור. התהליך אינו זול והוא יכול להיות כואב אך התוצאות קבועות. הלייזר מפרק את הדיו בקעקוע כך שניתן להסירו על ידי המערכת החיסונית של גופכם. זה עושה זאת על ידי פירוק חלקיקי הדיו לחתיכות קטנות יותר, אשר נספגות לאחר מכן על ידי תאי החיסון של הגוף שלך. תהליך זה של פירוק חלקיקי דיו לחתיכות קטנות יותר נקרא פיצול.

קרדיט תמונה: freepik