שולחן פינג פונג מקצועי – הבחירה המקצועית ביותר

אם בעבר הרחוק משחק הפינג פונג המסורתי נחשב למשחק מהנה אשר הצליח לגרום לאנשים לבצע פעילות גופנית חשובה וזאת במקביל להנאה, כיום הפינג פונג הינו ענף ספורט באולימפיאדה ואנשים רבים משחקים במשחק זה באופן מקצועי ותחרותי. 

 

קצת על הפינג פונג

פינג פונג אשר נקרא בעברית 'טניס שולחן' הוא משחק אותו משחקים שני יחידים או שני זוגות. מטרת משחק זה היא להכות בכדור כך שהוא ינחת בצידו של השולחן של היריב, ללא היכולת של היריב להכות בו חזרה לצד האחר של השולחן. רבים סבורים שהמקור של המשחק הוא בסין, אך מקורו של משחק הטניס שולחן הוא באנגליה במאה ה- 19, שם נהגו לשחק משחק זה בשביל הבידור בסביבה הביתית עם חפצים ביתיים מאולתרים. ב- 1926 הוקמה הפדרציה הבינלאומית לפינג פונג (או כמובן טניס שולחן), ומאז ההתייחסות למשחק זה השתנתה.  נכון להיום מתחרים במשחק זה במסגרת ענפי הספורט האולימפיים, כאשר ענף זה נראה לראשונה באולימפיאדת סיאול בשנת 1988. במדינת ישראל רוב האגודות מרכזות ספורטאים חובבניים אשר אוהבים לשחק משחק זה.

 

שולחן פינג פונג – על מה מדובר?

נכון להיום יש סוגים שונים של שולחנות פינג פונג, חלקם מיועדים לחובבניים וחלקם מוגדרים כשולחנות מקצועיים אשר ערוכים לשרת ספורטאים בענף זה וחובבנים אשר מעוניינים ללמוד או לתרגל את המשחק באופן מקצועי. סוגי השולחנות הקיימים כיום הם:

  • שולחנות ניידים וקבועים – כאן מדובר על שולחן פינג פונג הכולל תוספת גלגלים, נתון המאפשר לכם לנייד את השולחן בקלות. חשוב לדעת שיש סוגים שונים של גלגלים וחשוב לבחור את הגלגלים בהתאם למשטח עליו אתם מתכננים להניח את השולחן. מנגד, שולחן פינג פונג מקצועי קבוע הוא שולחן ללא גלגלים, הוא ידוע כחזק ויציב ביותר וניתן לקבע אותו לקרקע.
  • שולחנות חוץ – שולחנות המתאימים למשחק מחוץ למרחב הפנים ביתי. שולחנות אלו עשויים מחומרים אשר עמידים בפני תנאי מזג האוויר המשתנים, כמו למשל אלומיניום, פיברגלס ועוד.
  • שולחנות פנים – מתאימים אך ורק לשימוש במרחב סגור. עובי הפלטות של השולחן משתנה ובהתאם רמת האיכות שלו.

 

בוחרים שולחן פינג פונג מקצועי

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את אותו שולחן פינג פונג מקצועי שישרת אתכם באופן הטוב ביותר ויעזור לכם להגיע לאותו הרמה בה אתם מעוניינים. טרם אתם קונים שולחן מסוג זה תמיד תוודאו שאתם קונים שולחן של מותג בינלאומי, שולחנות הבנויים ממשטח עץ או כל חומר חזק אחר עם פלטה עליונה בעובי מינימאלי של 18 מילימטרים, יש לוודא שהכדור על הפלטה קופץ לגובה מינימאלי של 30 סנטימטרים, כמובן שיש לבחור בכדור מקצועי, המסגרת והשלדה של השולחן צריכים להיות עבים וחזקים, כולל רגלי השולחן. רצוי לקנות שולחן עם מתכת מתחת לפלטה של השולחן וזאת על מנת שהכדור יקפוץ באופן שווה על כל חלקי הפלטה. בהצלחה ובהנאה במשחק!

צילום:PEXELS