פילאטיס מכשירים בתל אביב

פילאטיס מכשירים בתל אביב הינו למעשה אימון פילאטיס אשר נערך באמצעות מכשירים ייעודים, בשונה מפילאטיס אשר נערך על מזרנים. המכשירים מגוונים וכוללים מכשירי טרפז, מיטת רפורמר, כיסאות פילאטיס ועוד מגוון רחב ועשיר של מכשירים מתקדמים וייחודים, כאשר כל מכשיר מעניק לגוף תמיכה נדרשת, ומותאם אישית, כך שניתן לקבוע את דרגת הקושי של התרגיל.

בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים ונשים בוחרים לעבור מאימוני כושר שונים, חדר כושר, ואף פילאטיס ״רגיל״ לאימוני פילאטיס מכשירים בתל אביב, זאת בעקבות היתרונות הרבים אשר קיימים בשיטה זו, וכאמור, בעקבות העובדה כי מדובר על אימון אשר מתאים לכל אחד ואחת.

מה הם היתרונות של פילאטיס מכשירים בתל אביב?

  1. מגביר את הגמישות, הניידות והכוח של עמוד השדרה
  2. מפתח נזילות תנועה
  3. משפר יציבה
  4. מחטב את שרירי הגב והליבה
  5. מגביר מודעות לגוף
  6. משפר את הקואורדינציה והאיזון של הגוף
  7. מחזק את הפעילות הנוירו-שרירית
  8. מקל על לחץ ומפחית כאבים באזור הכפתיים, הגב, הצוואר והברכיים
  9. מסייע לבריאות ריאות
  10. משפר פציעות קיימות אשר קשורות לחוסר איזון בשרירי הגוף

 

למה פילאטיס מכשירים?

המכשירים הינם ייעודים ונבנו במיוחד על מנת לאפשר לגוף תמיכה מלאה במקומות הרלוונטים. כמו כן, הקפיצים במכשירים מאפשרים אימון עם התנגדויות ברמות שונות, בהתאם לתרגיל ולמתאמן. המסגרת של מכשירי הפילאטיס מעניקה הרגשה מאורגנת לגוף, ומגוון התרגילים הינו רחב במיוחד. לכן, התוצאה היא מענה מדויק במיוחד לצרכים.

מה ההבדל בין חדר כושר לפילאטיס מכשירים?

אימון בחדר הכושר שם דגש על הגדלה של מסת שריר, לעומת זאת, בפילאטיס מכשירים בתל אביב, הדגש הינו על הארכת השרירים וחיזוקם, בדגש על השרירים העמוקים ביותר, אשר תומכים באיברים פנימיים ובשלד, או במילים אחרות, שרירי הליבה.

פילאטיס מכשירים: למי זה מתאים, ובאיזה גיל?

פילאטיס מכשירים בתל אביב מתאים לכל גיל, לכל מצב וכושר גופני. זאת בעקבות העובדה כי שיטה זו למעשה פותחה על מנת להעניק לכל מתאמן ומתאמנת את המענה המדויק והאישי ביותר. לכן, כל שיעור הינו בעל קצב פרטי, בהתאם למצב הבריאותי, הכושר הגופני, היכולת של כל מתאמן.

למידע נוסף על פילאטיס מכשירים היכנסו לכאן: https://www.holmesplace.co.il/pilates/