היכן צריך להחזיק ערכת עזרה ראשונה?

 

 

ערכת עזרה ראשונהעל החשיבות של ערכת עזרה ראשונה אין עוררין, כל אחד כבר מבין כי הערכה הזאת יכולה להציל חיים. אך האם אתם יודעים היכן כדאי להחזיק את הערכה? במאמר הבא אנו נספק לכם מספר דגשים לגבי המקומות שבהם יהיה עליכם להחזיק את התיק. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו לא תוכלו להשתמש בתיק מכיוון שאתם לא מחזיקים אותו במקום הנכון. ברגע שתחזיקו את התיק של העזרה הראשונה במקום הנכון, יהיה לכם קל יותר להשתמש בו בשעת מצוקה. אז על מה אתם מוכרחים להקפיד? אנו כאן לעשות לכם סדר.

 

החזיקו את הערכה במקומות שונים

אתם אף פעם לא יכולים לדעת מתי תצטרכו להשתמש באותה ערכת עזרה ראשונה. לכן כאשר אתם מאחסנים את הערכה, מוטב כי תנסו לפזר מספר ערכות במספר מקומות שונים. כך תוכלו להיות בטוחים כי בכל מקום שאליו תגיעו, יהיה לכם תיק עזרה ראשונה שתוכלו להשתמש בו. אם לא תאחסנו מספר ערכות במספר מקומות שונים, ככל הנראה תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לוקחים סיכון מסוים.

 

תאחסנו את התיק במקום נגיש

קחו בחשבון כי בשעת מצוקה לא יהיה לכם זמן להתחיל להתעסק עם כל מיני אלמנטים שמעכבים אתכם. ערכת עזרה ראשונה חייבת להיות מאוחסנת במקום נגיש ככל האפשר. כך שכאשר תרצו להשתמש בה, כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להגיע למקום ולשלוף אותה בזריזות. במקרה הזה המהירות עשויה להציל חיים, כך שכדאי שלא תשימו לעצמכם מקל בגלגלים בכל מה שקשור לנושא הזה. תבחרו מקום שכל אחד מבני המשפחה יוכל להגיע אליהם, בין אם אתם או אפילו גם הילדים.

 

תבחרו מקום שכולם מכירים אותו

ערכות עזרה ראשונהכמו שאמרנו כאשר תרצו להוציא את אותה ערכת עזרה ראשונה, לא יהיה יותר מידיי זמן לטעויות. מוטב כי הערכה תהיה באזור שאותו כולם מכירים, כך שתוכלו להסביר בדיוק היכן היא נמצאת. הרי לא תוכלו לדעת היכן אתם תהיו בדיוק כאשר ירצו להשתמש באותה ערכה שהוכנה מבעוד מועד. ברגע שהיא נמצאת באזור שאותו כולם מכירים, כל אחד שיצטרך להשתמש בה יוכל לשלוף אותה מהמקום. כבר הבנתם כי במקרה הזה כל שניה היא שניה שיכולה להציל חיים.

 

ערכת עזרה ראשונה מצילה חיים!

כעת אחרי שבחרתם את המקום שבו הערכה תהיה מאוחסנת, כל מה שנותר לכם זה רק לקוות שלא תצטרכו להשתמש בה. אך הערכה הזאת היא מצילה חיים על כל המשתמע מכך, וחובה שתחזיקו אחת כזאת בבית או ברכב שלכם. כך תוכלו לדעת כי אתם מוכנים לכל תרחיש שלא יקרה. בין אם תצטרכו להשתמש בערכה בשלב כזה או אחר ובין אם לא תצטרכו להשתמש בה. העיקר שאתם יודעים שאם חלילה יקרה משהו, יהיה לכם את כל הכלים לפתור את המצב.